Nu hvor jeg ikke har så meget at skrive om lige for tiden, tænkte jeg at jeg ville poste et billede at dagens outfit, ikke den bedste kvalitet, sorry.
Men fortsat god dag til jer alle.
![]() |
| Trøje fra Ginatrikot til ca. 149. Bukser fra New yorker nogen jeg har fået. Ring bare fra H&M |

Ingen kommentarer:
Send en kommentar